Gennemtestede produkter Hurtig levering Faguddannet support Vagtordning Har du brug for hjælp så giv os et ring: Tlf. 71747173

LADOP

LADOP bliver en del af The Charger

Med en hjemmelader fra LADOP får du en ladeboks til hjemmet af høj kvalitet og med den bedste performance. Hos LADOP har man abonnement på en lader, hvilket betyder at man kan få refusion for hver kWh du måtte lade.

Vi har gjort det nemt og simpelt således, at du får 0,94 krone tilbage per kWh du lader. Laderen har desuden WiFi, hvilket gør det nemt for LADOP at monitorere mængden af strøm du måtte have brugt. Du skal derfor ikke tænke over refusionen, da vi klarer den helt automatisk. En gennemsnitselbil med 20.000 km årligt får cirka 3.200 DKK retur. Det er smart!

Laderen er desuden udstyret med en jævnsstrømssikring, der gør at du ikke skal bekymre dig om sikkerheden.

 

EL REFUSION MED LADOP

I Danmark er der fokus på den grønne omstilling. Derfor er loven skruet således sammen, at virksomheder får refusion for den strøm de måtte bruge på elbiler. Da du som abonnent hos LADOP benytter dig af vores oplader, får vi refusion.

Det betyder også at privatpersoner desværre ikke får denne refusion – det synes vi er en skam…  Derfor har vi valgt at sende refusionen videre til dig. Det gør det både billigere og nemmere at komme i gang med opladning i hjemmet.

 

OPLAD DIN ELBIL BILLIGERE

Som abonnent hos LADOP betaler du selv din normale elregning. Det er derfor naturligvis en fordel hvis du har en elleverandør med fleksible priser. Det betyder at du kan lade billigere om natten mens du samtidig får den normale refusion.

Skulle du have nogle spørgsmål har vi svaret på mange her: Ellers skal du altid være velkommen til at kontakte os på tlf. eller på mail.

Hvorfor vælge LADOP.dk?

LADOP.dk giver dig markedets bedste service, bedste produkt og fuldautomatisk aflæsning og refusion af strøm – nemmere bliver det ikke. Vi er til at snakke med, så skulle der være nogen tvivl – så skriv gerne til os.

Hvordan fungerer refusion?

I Danmark får virksomheder refusion for det strøm de bruger på driftsmidler. I dette tilfælde bruger du vores ladeboks – derfor får vi refusionen. Refusionen modtager du med det samme, hver gang du har ladet. Det sker igennem Monta. Læs mere om Monta.
Vi aflæser helt automatisk, hvor meget strøm du har brugt og sørger for at du får dem udbetalt.

Er der bindingsperiode?

Hos LADOP og The Charger er der ingen bindingsperiode, men når du starter aftalen, så løber den min 30 dage – men vi har naturligvis normal fortrydelsesret, hvis laderen og vores service ikke opfylder dine krav.
Efter bindingsperioden kan du opsige dit abonnement til slutningen af måneden 

Hvor lang er leveringstiden?

Når du bestiller en lader hos os og skriver dig op til abonnement tager vi straks fat i dig og arrangerer levering. Du kan pt forvente omkring en uges leveringstid. Skulle vi være løbet tør for ladere på lageret giver vi dig besked og kan levere hurtigst muligt.

Hvad sker der når jeg opsiger abonnement?

Når du opsiger dit abonnement har du to muligheder. Du kan vælge at beholde din oplader. Vil du rigtig gerne beholde vores smarte lader skal du betale det resterende beløb af ladeboksen (1.495,-). Herefter kan du frit benytte den som du lyster – du vil dog ikke længere få refusion på din strøm.
Du kan også vælge at sende laderen retur til os. Så siger vi mange tak for tiden du har brugt hos os og ønsker dig held og lykke fremadrettet på de grønne veje.

Hvor længe kan vi tilbyde refusion?

Refusionsordningen løber pt frem til 2030.

Må jeg få refusion med solceller eller jordvarme?

Vi kan desværre ikke tilbyde refusion til kunder, som i forvejen modtager refusion på deres strøm. Det kan være fra solceller, jordvarme, elvarme eller andet.

Kurven er tom